Panasztételi űrlap





Reklamációs folyamata

Kérjük olvassa el a Reklamáció szabályzat

  • 1. Nyomtatvány kitöltése

    Kérjük, töltse ki rendesen a kötelező nyomtatványi mezőket.

  • 2. Reklamáció megítélése

    A problémát sokszor meg lehet oldani hosszú távra is, elöszor az Ön reklamált terméket megítéléséjük, hogy ne keljen fölöslegesen küldözkedni az árút.

  • 3. Áru kézbesítése

    Megítélés után, kap egy e-mail kihívást, hogy az reklamált árut kézbesítse nekünk személyesen vagy postával.

Reklamáció cím

Az reklamáció esetben vagy az rendelés lemondása kérjük allkalmazza az valamelyik címet. 

  • Logisztikai társunk Magyarországon: 

    FROGMAN s.r.o. - 7518
    Környei út 44
    2800, Tatabánya
    Magyarország

    Erre az címre akármilyen szállító társal lehet kézbesíteni, de nem lehet elhozni személyesen.

  • Belföldi reklamáció címünk:

    Shield-SK s.r.o.
    Priemyselná 1/A Bratislava 821 08
    Szlovákia

    Erre az címre akármilyen szállító társal lehet kézbesíteni, vagy személyesen elhozni.