Ilyen esetben nagyon fontos, hogy a csomagot ne vegye át a futártól. Amennyiben a csomag bármilyen sérülést tartalmaz pl:. megszakadt csomagolás, kérjük utasítsa el a csomagot és ertesítsen minket. Igyekezni fogunk minél hamarább egy új csomagot küldeni Önnek vagy pedig vissza fizetjük a árát amennyiben az előre meg volt fizetve.
A csomag alaposabb ellenőrzése csak a fizetés után és a fuvarokmány aláírása után lehetséges. Valójában a futárnak nem kötelező részt vennie ebben a folyamatban, de megkérheti őt, hogy várja meg, amíg ellenőrzi a szomagot. Ha a futár nem ért egyet, figyelmeztesse őt arra, hogy amennyiben a csomag kárt tartalmaz, újra el kell jönnie, hogy jelentést írjanak a kárról. A jelentés megírása után a szállítmány a címzettnél marad. Garantáljuk, hogy segítünk a termék visszaküldésében a megadott címre és az egész ügy egyéb részleteiben.
Nem találtad meg a választ a kérdésedre?